Narzędzia do zarządzania witryną to takie, których używasz, aby lepiej radzić sobie z takimi czynnikami, jak:
- Bezpieczeństwo
- Prędkość
- Generowanie treści
- Aktywność w mediach społecznościowych
Narzędzia SEO to te, których używasz do zbudowania skutecznej strategi pozycjonowania i optymalizacji
1.Manage WP
Manage WP to narzędzie do zarządzania wieloma witrynami, które umożliwia podłączenie do pulpitu nawigacyjnego wielu stron internetowych WordPress. W ten sposób można efektywniej i wydajniej obsługiwać i zarządzać swoimi stronami.
Narzędzie to zawiera elementy sterujące dla:
- Bezpieczeństwa
- Wydajności
- Czasu pracy
- Kopii zapasowych
- SEO
- Raportów
2. Zapier
Zapier to narzędzie do zarządzania marketingiem i witryną, które umożliwia przekształcanie treści z jednej formy na drugą.
Na przykład wybierasz platformę, z której zaczynasz, np. WordPress. Następnie poprzez Zapier korygujesz inną platformę z wspomnianym wcześniej WordPressem. Może to oznaczać automatyczne udostępnianie nowo opublikowanego posta na blogu na Twitterze. Może to również oznaczać konwersję starego postu na nowy w witrynie WordPress.
Co więcej, Zapier umożliwia zautomatyzowanie swojej działalności związanej z marketingiem i treścią na stronie, dzięki czemu masz mniej do zrobienia.
3. AWR Cloud
AWR Cloud to narzędzie SEO, które śledzi i raportuje rankingi słów kluczowych dla twojej strony oraz stron konkurencji. Niezależnie od tego, czy śledzisz swoją własną witrynę WordPress, czy te, należące do twoich klientów, możesz zaprogramować narzędzie, aby dostarczało raporty śledzenia rang do wybranej przez Ciebie częstotliwości.
4. SEMrush
SEMrush to narzędzie, które jest idealne dla każdego, kto chce przenieść swoje działania SEO na wyższy poziom. Chociaż z pewnością można go użyć do śledzenia rankingów słów kluczowych, to narzędzie naprawdę sprawdza się w głębszych analizach konkurencji, domen, wydajności łącza i tak dalej.awdę są one elementami tej samej dziedziny.